Contact
Door klanten vaak gestelde vragen
- Hoe kan ik betalen?
Alle informatie over de betalingswijzen vindt u in het gedeelte Betaling. - Wat kost de levering van mijn bestelling?
Alle informatie over de verzendkosten vindt u in het gedeelte Verzending. - Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De levertijden worden altijd direct naast het desbetreffende artikel vermeld. - Waar is mijn bestelling?
De actuele status van de verzending van uw bestelling kunt u inzien onder Mijn account. U kunt alle Bestellingen in bewerking en alle Geleverde bestellingen bekijken. Onder Pakketopvolging kunt u de locatie van de geleverde pakketten bekijken. - Wanneer is het artikel leverbaar?
Alleen de aangegeven levertermijnen zijn beschikbaar. Via het detailaanzicht van het artikel heeft u de mogelijkheid u te laten informeren over de beschikbaarheid van het artikel (berichtenservice over beschikbaarheid activeren). U ontvangt dan een e-mail zodra het gewenste artikel leverbaar is. - Hoe kan ik mijn bestelling veranderen?
Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord onder Mijn account en selecteer Bestellingen die verwerkt worden. U kunt de hoeveelheid aanpassen of het artikel annuleren. - Wat zijn uw bankgegevens?
Onze bankgegevens voor uw overboeking zijn: Postbank; Rekeninghouder: Passiontec GmbH; IBAN: DE79100100100152875107; BIC: PBNKDEFF - Hoe kan ik mijn accountgegevens aanpassen?
Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord onder Mijn account en selecteer Klantgegevens wijzigen. U kunt uw individuele klantgegevens wijzigen. - Kan ik bij u vervangende onderdelen voor mijn apparaat bestellen?
Vervangende onderdelen kunt u meestal alleen bij de producent van uw apparaat krijgen. - Hoe bestel ik?
Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje. Vul uw aflever- en betaalgegevens in. Bevestig de ingevoerde gegevens op de controlepagina. Klik op de button “Bestelling verzenden”. - Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord onder Mijn account en selecteer Wachtwoord wijzigen. U kunt uw individuele wachtwoord wijzigen. - Ik ben mijn gebruiksaanwijzing kwijt. Kan ik die bij u krijgen?
Wij beheren geen aparte gebruiksaanwijzingen. Maar vaak kunt u gebruiksaanwijzingen wel rechtstreeks downloaden van of aanvragen via de website van de producent. - Waarom is een product op de website van mijn land duurder dan op de Duitse website? Kan ik ook op de Duitse website een bestelling plaatsen?
Het is niet mogelijk op de Duitse website een bestelling te plaatsen, omdat de kosten die per land van toepassing zijn verschillen, bijv. grensoverschrijdende kosten, wisselkoerskosten en overige vrachtkosten. - Waarom zijn de leveringskosten hoger als ik met PayPal betaal?
Om u de beste aanbieding te kunnen doen, hebben we de prijzen zo laag mogelijk gehouden. De kosten van de verschillende betalingswijzen zijn daarin niet meegenomen. - Waarom kan ik niet met creditcard betalen? Ik maak geen gebruik van PayPal en betaal ook niet per overschrijving.
Om de transactiekosten laag te houden, hebben we ons beperkt tot PayPal en de voor Duitsland gebruikelijke overschrijving. Met PayPal hebt u verschillende betalingsmogelijkheden, waaronder het gebruik van een creditcard. - In Duitsland worden er bij een bestelwaarde vanaf € 400,00 geen leveringskosten berekend. Geldt dit ook voor mijn land?
Vergeleken met Duitsland bedragen de vrachtkosten een veelvoud. Om de hogere vrachtkosten te kunnen dekken, kunnen we buiten Duitsland niet gratis leveren. U ontvangt echter een royale korting in vergelijking met de nationale leveringskosten. - Welke levertijden gelden er per land?
U vindt de levertijden op de website onder menuoptie 'Verzending'. In alle landen waar wij leveren, kunt u uw zending via de DHL-trackingcode volgen tot het afleveradres. De landen waar wij leveren, vindt u op de website onder menuoptie 'Verzending'. - Hoe kan ik mijn klacht rechtstreeks via de fabrikant afhandelen?
De contactgegevens van de fabrikant staan in de garantievoorwaarden. We hebben helaas geen lijst met alle fabrikanten en landen. - Waaruit bestaat de levering?
Deze informatie vindt u in de desbetreffende productbeschrijving. Het product wordt geleverd met de door de fabrikant beschreven accessoires, die deel uitmaken van de levering van het artikel. - Kan er vrij van btw worden besteld?
Ja, u kunt vrij van btw bestellen als u ondernemer bent en u een geldig btw-identificatienummer voor intracommunautaire leveringen opgeeft. - Hoe ontvang ik mijn factuur?
U kunt uw facturen inzien in uw klantaccount onder facturen. - Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij Passiontec?
Er is geen winkel in ons magazijn. Afhalen is daarom helaas niet mogelijk. - Ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden.
Adres
Passiontec GmbH · Straße des Friedens 35 · 03222 Lübbenau, Duitsland
contact
Telefoon
E-mail
Telefoon:
0207086219
ma-vr 8-22 uur
za van 9-20 uur
0207086219
ma-vr 8-22 uur
za van 9-20 uur